در حال بارگذاری فایل ...
اپ دکتر نرگس بذرافشاندسترسی آسان‌تر

بهترین جراح زیبایی زنان چه کسی است؟

در کشور ما، متأسفانه عمل حساس لابیاپلاستی (جراحی مرتبط با لب‌های ناحیه تناسلی) توسط افراد مختلفی از جمله جراح عمومی، پزشک عمومی، ماما انجام میشود.اما باید توجه داشت که این عمل حساس بهتر است توسط یک متخصص ماهر و آشنا به ناحیه تناسلی انجام شود. 

متخصصین زنان و زایمان که سال‌ها تجربه جراحی‌های متنوع در این ناحیه را دارند، با ساختار و بافت‌های آن آشنا هستند و در مدیریت عوارض احتمالی پس از عمل نیز تخصص دارند. انتخاب پزشک ناآشنا یا بدون تجربه کافی در این ناحیه می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند عدم تقارن لابیاها ، برش اضافه یا بیش از حد و در نتیجه از بین رفتن حس و میل جنسی،مشکلاتی نظیر نشت یا پخش شدن ادرار و یا عفونت های مکرر ناحیه تناسلی شود که این موارد ممکن است باعث پشیمانی و نارضایتی شما شود.

اگر قصد دارید جراحی لابیاپلاستی را انجام دهید، کافی است با رزرو یک ویزیت حضوری به مطب مراجعه کنید. در جلسه مشاوره، ما با بررسی دقیق شرایط شما و شنیدن نگرانی‌ها و خواسته‌های شما، بهترین تصمیم و روش مناسب را انتخاب خواهیم کرد. این تصمیم‌گیری مشترک با در نظر گرفتن تمامی جوانب انجام می‌شود تا به نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش دست یابید.

 

برای مشاوره و رزرو نوبت، می‌توانید از طریق وب‌سایت ،اینتاگرام یا تماس با ما اقدام کنید.

آدرس: تهران سعادت آباد خیابان مجد ساختمان پزشکان مجد پلاک10 واحد7
شماره تماس:
۰۲۱۲۲۰۸۷۱۹۱
شنبه
۱۲:۰۰ - ۲۰:۰۰
یک‌شنبه
۱۲:۰۰ - ۲۰:۰۰
دوشنبه
۱۲:۰۰ - ۲۰:۰۰
سه‌شنبه
۱۲:۰۰ - ۲۰:۰۰
چهارشنبه
۱۲:۰۰ - ۲۰:۰۰
پنج‌شنبه
۱۲:۰۰ - ۱۶:۰۰
جمعه
تعطیل
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر نرگس بذرافشان می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین